Заклад дошкільної освіти "Оленка"
Управління освіти Маяківської сільської ради

"БЖД дитини"

 

 

 

 

 

 

 

Заклад дошкільної освіти «Оленка» Маяквської СОТГ

Тижденьзнань

Правил Дорожнього руху

"Азбука безп

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

ДИРЕКТОР ЗДО «Оленка»

____________ Ю.С.Чумаченко

 

(«17» травня 2021р. ПОНЕДІЛОК)

 

Спостереження за транспортом, який рухається по дорозі біля дитячого садка.

Мета:розвиватипізнавальнийінтересдітей; датизнання про засобипересування; уточнити і розширитиуявленнядітей про будову автомашин, їхпризначення; навчитирозрізняти автомашини за зовнішнімвиглядом; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); виховуватипізнавальний інтерес та бажаннядотримувати правил дорожньогоруху.

 

Заняття: Дитина і довкілля

Тема:«Транспорт»

Мета: ознайомити дітей із характерними для даної місцевості засобами пересування; продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття транспорт: машину веде шофер, транспорт перевозить людей і вантажі; виховувати повагу до працівників транспорту,дотримуватися правил поведінки у транспорті:  дисциплінованості, ввічливості, акуратності. 

Матеріал: сюжетні ілюстрації, предметні картинки, альбом «Транспорт», силуетне зображення Буратино.

Заняття: Розвитокмовлення+Малювання

Тема: «Транспорт на вулицяхнашого села».

Мета:розвиватипізнавальнийінтересдітей; учитислухати і повторюватизміствіршованоготвору, відповідати на запитаннявихователя; датизнання про засобипересування; уточнити і розширитиуявленнядітей про будову автомашин, їхпризначення; навчитирозрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнімвиглядом, знаходитиїхзображення на карткахрозумовихдій; закріпитиосновні правила дорожньогоруху та поведінкипішоходів на вулиці; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); учитизафарбовуватизображення  не виходячи за контур малюнка, діючи за вказівкамивихователя; розвиватимовленнєвуактивність, увагу, уяву і пам'ять; виховуватиохайність, бережність та бажаннядотримувати правил дорожньогоруху.

Матеріал:коректурнатаблицяіззображеннямназемнихвидів транспорту; пішоходів на вулицяхміста; іграшковийсвітлофор; дорожні знаки («Пішохіднийперехід», «Доріжка для пішохода», «Перехрестя», «Обережно — діти!», «Іншанебезпека»); маячок для острівцябезпеки; карткирозумовихдій; гуашевіфарби, серветки, зразокроботи.

Дидактичні ігри:

«Відгадай за описом» - транспорт

«Можна-неможна» -правила дорожнього руху

«Спритні дошкільнята» - дорожні знаки

Рухливі ігри:

«Транспорт і пішоходи» - повільнийбіг, ходьба

«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу

«Світлофор» - біг за сигналом вихователя

Сюжетно-рольова гра:«Транспорт»

Індивідуальна робота з дітьми: Бесіда «Безпека на дорозі: поради на кожен день»

Мета:виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації; ознайомити з правилами дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності; активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати кмітливість і винахідливість; виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними на вулицях, обережними та обачними.

Доручення: запропонувати дітям допомогти вихователю зібрати, після першого заняття, зі столів у дітей наочний матеріал - предметні картинки «Транспорт». Учити діяти за вказівкою дорослого. Розвивати увагу, пам'ять. Виховувати кмітливість, організованість та працелюбність.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

ДИРЕКТОР ЗДО «Оленка»

____________ Ю.С.Чумаченко

 («18» травня 2021 р. ВІВТОРОК)

 

Спостереження за світлофором.

Мета:закріплюватизнаннядітей про роботу світлофора(про червоний і зелений сигнал); ознайомити з призначеннямжовтого сигналу; формуватиуміння правильно переходитивулицю; виховуватиобережність, розвиватиуважність.

Спостереження за велосипедом.

Мета: познайомити дітей з дорожніми знаками: «Велосипедна доріжка», «Рух на велосипеді заборонено»; формувати уявлення про те, що для ігор і катання на велосипеді відводяться спеціальні місця; продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці;  розвивати моральні якості;довести до свідомості дітей те, що від того, як вони поводяться на вулиці, залежить їх безпека та безпека оточуючих людей;продовжувати формувати вміння та навички діяти згідно з правилами дорожнього руху; виховувати  зосередженість, чуйність, уміння вислуховувати товаришів.

Бесіда: «Поради велосипедистам»

 

Заняття: Розвиток мовлення+Конструювання

Тема: «Сигнали Світлофора»

Мета:вчити дітей виготовляти світлофори шляхом наклеювання окремих деталей за вказівкою вихователя; конструювати з них фігуру світлофора; розвивати увагу та память; дати можливість кожному із дітей проявити самостійність при виконанні завдання; виховувати вміння слухати пояснення вихователя й правильно повторювати запропоновані дії.

Матеріал і обладнання: рукавиці (по 1 на кожну дитину); клей, кружечки (червоний, жовтий, зелений); квадрат з білими та чорними смужками , серветки, клейонки.

 

Туризм

Пішохідний перехід

Тема: «Екскурсія до проїжджої частини дороги»

Мета:закріпитиосновні правила поведінкипішоходів на вулиці; розвиватипамять тауяву;розвивати вміння переходитипроїзджучастину дороги; закріплювати правила дорожньогоруху, знання про транспорт; виховувати бережливе ставлення до власного здоровя та життя; виховуватиуважність, кмітливість та бажаннядотримуватись правил дорожньогоруху.

 

Техніка безпеки Бесіда

Тема: «Як вести себе під час катання на велосипеді»

Мета:ознайомитидітей з правилами їзди на велосипеді; учити бути обачними та уважними на дорозі; розвиватиуяву, пам'ять, мислення; виховуватибережливеставлення до власногоздоров’я і життя.

Дидактичні ігри:

«Склади ціле» - кольори

«Можна-неможна» - правила дорожнього руху

«Ми подорожуємо»  - види транспорту

Рухливі ігри:

«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба

«Знайди свій колір» - увага, спритність

«Світлофор» - ходьба за сигналом вихователя

 

Сюжетно-рольова гра:«Транспорт»

Індивідуальна робота з групою дітей: Перегляд фотоальбому «Велосипедисти на дорозі»

Мета:організувати з дітьми перегляд сюжетних зображень про велосипедистів; учити брати активну участь у обговоренні побаченого;продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці та під час їзди на велосипеді;виховувати кмітливість ідисциплінованість на дорозі.

 

Доручення: запропонувати дітям зібрати  і скласти  атрибути до дидактичної гри  «Ми подорожуємо». Сприяти самостійному виконанню трудової діяльності. Розвивати увагу, окомір, мислення. Виховувати відповідальність, охайність та організованість.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

« __ « _________ 20__ року

ДИРЕКТОР ЗДО «Оленка»

____________ Ю.С.Чумаченко

 

 

 

(«19» травня 2021 р. СЕРЕДА)

 

Спостереження за шкільним автобусом біля пішохідного переходу.

Мета:звернути увагу дітей на пішохідний перехід; формувати уявлення про проїзджу частину дороги і тротуар; розширити уявлення дітей про роботу водія, який перевозить дітей у спецтранспорті-шкільному автобусі; закріпити знання сигналів світлофора, особливо про червоний і зелений сигнал; формувати уміння правильно переходити вулицю; виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху під час руху по дорозі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.

Бесіди: «Коли ти пішохід», «Коли ти пасажир»

 

Заняття: Художня література+Ліплення

Тема: «Абеткадорожньогоруху».

Мета: розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити дітей розрізняти дорожні знаки; уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання; в іграх учити діяти відповідно правил; закріпити знання дітей про значення світлофора, правила дорожнього руху; розвивати навички зв’язного мовлення, увагу, пам'ять, мислення; виховувати в дітей почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним; виховувати бережливе ставлення до свого життя.

 

Дидактичні ігри:

«Відшукай знаряддя праці» - професії

«Підбери пару» - дорожні знаки

«Склади знак»  - дорожні знаки

«Світлофор»- колір

 

Рухливі ігри:

«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба

«Спритні та уважні водії» - ходьба за сигналом вихователя

«Транспорт і пішоходи» - повільнийбіг, ходьба

«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу

 

Сюжетно-рольова гра:«Транспорт», «Дитячий садок»

Мета:під час ігрової діяльності закріпити знання дітейпро працю дорослих; за допомогою дидактичної гри «Відшукай знаряддя праці» розширити знання дітей про те, що люди різних професій працюють для загального добра; узагальнити уявлення  про знаряддя праці необхідні для роботи людям різних професій; виховувати шанобливе ставлення до товаришів та дорослих.

 

Доручення: під час організації ігрової діяльності на подвірї дитсадка, попрохати дітей допомогти вихователю розставити по території ігрового майданчика різнокольорові прапорці для рухливої гри  «Кольорові автомобілі». Спонукати до активного виконання запропонованої діяльності. Викликатиемоційне сприйняття спільної діяльності з вихователем. Розвивати увагу, окомір, память. Виховувати відповідальність, старанність та організованість.

 

Батьківські збори дистанційно

Тема: «Безпека дитини у ваших руках»

 

Логін: *

Пароль: *